دستکش آشپزخانه ایزی کلین هر روز به کانادا صادر می شود

در مورد یک اپراتور صنعتی او برای انجام کار خود به دستان خود وابسته است و دستکش آشپزخانه ایزی کلین ابزار راهی برای محافظت از آنها است.

هدف از دستکش های صنعتی محافظت از دست اپراتورها در برابر برخی از اجزای شیمیایی، در برابر دما، برخی ویژگی های کوتاه تیز، خطرات مکانیکی و یا محصولات بسیار ظریف است.

تعجب آور نیست که دستکش های صنعتی در روزهای کاری مختلف که ممکن است در آن شرایط خطر ایجاد شود، ساخته شده اند.

همه اینها با هدف به حداقل رساندن خطرات ناشی از حوادث مراقبت از دست های متصدی صنعتی و از آنجایی که دست ها در معرض ترین اندام ها در این محیط ها هستند، می توان انتظار داشت که برای بهینه سازی آن ها مراقبت شود.

تولید با بهبود عوامل جابجایی، زمان و بیش از همه امنیت. همه اینها زمانی منطقی است که همزمان با شروع صنعتی شدن، نیاز به ایجاد و انطباق محصول با این منطقه خاص دیده شد، اجرای آن همراه با ابزارهای دیگر، احتمالاً در ابتدا اختیاری، امروزه در حال حاضر اجباری ضروری است.

دستکشدست

از نظر فیزیکی، بیشتر آنها دستکش های نخی خالدار با استفاده از قطرات ریز روی کف دست هستند که اثرات ضد لغزش دارد.

بدون درز، با ساختاری الاستیک که با دست تنظیم می شود، اما اجازه می دهد تا آن را تهویه کنید، با یک کاف الاستیک، چسبندگی محکم و مهمتر از همه، حرکت را محدود نمی کند. و هر روز توسط پرسنل پرستاری و افرادی که خالکوبی می کنند استفاده می شود.

آنها دستکش هایی هستند که از مواد مختلف ساخته شده اند: پشم ، چرم ، مخمل ، توری ، ابریشم . آنها پناه می گیرند و به صورت جفت فروخته می شوند. قبلاً دستکش ها با پوست بز ساخته می شدند.

آنها دستکش های لاتکس هستند که در خانه برای شستشو استفاده می شوند. آنها به طور گسترده ای در بهداشت آشپزخانه، در لباسشویی برای محافظت از دست ها در برابر مواد شوینده شیمیایی و در تمیز کردن خانه برای جلوگیری از گسترش باکتری ها یا قارچ های موجود در حمام، کف، دیوارها و غیره استفاده می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.