سنگ مرمریت چرمی در بازار همدان به حراج گذاشته شد

اگر به دنبال نحوه صیقل دادن سنگ مرمریت چرمی با استفاده از پودر در نظر گرفته شده برای صیقل دادن سنگ مرمر و کارایی آن هستید.

این پودر علاوه بر محافظت از آن در صورت قرار گرفتن در معرض آب داغ یا هر گونه موادی که در معرض آن قرار می گیرد.

لایه ای محافظ برای سنگ مرمر در برابر تمام لکه ها تشکیل می دهد. ممکن است به آن آسیب برساند، بنابراین با انجام مراحل زیر می توان سنگ مرمر طبیعی را با کمترین هزینه جلا داد.

روی سطح مرمر آب بپاشید، سپس کمی پودر بزنید و بگذارید یک ساعت بماند. سطح را با جارو دستی تمیز کنید. سطح مرمر آب باقیمانده را خشک کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

 

با انواع و اشکال مختلف سنگ مرمر، روش ها و ابزار پرداخت سنگ مرمر متفاوت است و یکی از عجیب ترین روش هایی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد.

پرداخت سنگ مرمر با موم است و این کار با قرار دادن مقدار مناسبی از موم مایع داغ در بالای سنگ مرمر انجام می شود.

سنگ مرمر را مدتی می‌گذاریم تا خشک شود و در این مرحله موم به خاک چسبیده به سنگ مرمر می‌چسبد، پس از آن، موم را با ماده‌ای مخصوص جدا می‌کنند تا موم را از بین ببرند.

سپس با استفاده از یک دستگاه آن را دفع می‌کنند. پارچه نخی مرمر را می مالند تا آثار موم از بین برود تا سطح مرمری براقی به دست آید.

پرداخت سنگ مرمر با موشک یا چیزی با استفاده از سنگ صیقل دهنده سنگ مرمر و وسایل صیقل شیمیایی سنگ مرمر، از طریق ارتباط با متخصصان شرکت های نظافتی در ابوظبی و امارات مختلف.

سنگ مرمر را پس از صیقل دادن با کریستال ها پرداخت کنید تا منافذ سنگ مرمر مسدود شود و از جذب مایعاتی که منجر به رطوبت می شود محافظت شود.

سنگ مرمر را با نمک پولیش کنید، چون نمک پس از آسیاب کردن روی سنگ مرمر پخش می شود و چند قطره مایع پاک کننده روی آن می ریزند.

سپس با استفاده از یک برس نرم سطح را سمباده می زنند تا رسوب زدوده شود، پس از آن نمک زده می شود.

با استفاده از یک پارچه نخی نرم تمیز از سنگ مرمر جدا کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.