پیراهن مردانه برندس جان یک داماد را در شب عروسیش گفت

یک پیراهن مردانه برندس خیلی گرم برای یک کت، در عین حال خیلی سرد برای یک تی شرت . آن دوره انتقالی دردسرساز بین دو نقطه افراطی هواشناسی به دلیل پرتاب آچار در آثاری که مربوط به لباس پوشیدن است، مشهور است.

با این حال، خوشبختانه، ما پیراهن های بزرگ داریم . زیبایی روپوش در تطبیق پذیری آن نهفته است. وقتی هوا گرم تر است، یک ژاکت سبک کاملاً مناسب را ایجاد می کند.

یا می توانید در روزهای سردتر چیزها را لایه لایه بپوشانید و حتی در زمستان یک کت روی بالا بپوشید. پیراهن را می توان بالا یا پایین پوشاند. سایه‌های روشن معمولاً غیررسمی‌تر هستند.

جایی که پیراهن‌های تیره‌تر را می‌توان به صورت حرفه‌ای یا در موقعیت‌های فانتزی‌تر پوشید. نکته، آنها همچنین برای پوشاندن خالکوبی برای مردانی که امیدوارند محتاطانه تر باشند، ایده آل هستند.

از نظر استایل، سادگی کلید این نوع پیراهن است. جانسون می افزاید: «پیراهن آبی تیره با تی شرت سفید عالی عمل می کند. “اما یک پیراهن کهنه و یک تی شرت مفصل به نظر می رسد که یک نوجوان شلخته به پا شود.

پیراهن

” آن را با چند جین خام و یک جفت چکمه کار بند دار ترکیب کنید و آماده هستید.

فرقی نمی‌کند که در جنگل‌های روستایی کانادا، کنده‌ها را می‌ریزید، یا صرفاً در اواسط دسامبر برای یک لاته بیرون می‌روید، پیراهن فلانل فروتن در کمد لباسی پر از انواع پیراهن ضروری است.

این پارچه فلانل ضخیم و نرم در هنگام کاهش جیوه ضروری است و همچنین همه کاره است، چه مدل چهارخانه یا ساده را انتخاب کنید.

الکس فیلد، رئیس لباس مردانه در می‌گوید: «یک پیراهن فلانل متوسط ​​یا سنگین برای زمانی که هوا سردتر می‌شود، ضروری است.

این قطعه کلاسیک برای لایه‌بندی عالی است و می‌توان آن را به‌صورت باز روی تی‌شرت پوشید یا دکمه‌های آن را پوشید، بنابراین شبیه لباس‌های بیرونی سبک در تابستان، یا حتی در زمستان در زیر پارکی که نیاز به جلوگیری از سرما دارد، می‌شود.

آن را با شلوار جین تیره و یک جفت چکمه محکم بپوشانید و همه شما آماده هستید که به سبک و سیاق این عناصر بپردازید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.