کیسه زباله سنین در موزه پاریس مورد استقبال مسی قرار گرفت

نایلون یا کیسه زباله سنین دارای ضخامت مناسب و مقاوم می باشد که باعث صرفه جویی در هزینه شده و کار انتقال زباله را آسان کرده است.

سعی کنید حداقل یک هفته بدون کیسه های پلاستیکی جدید بمانید. اگر هر خریدار از گرفتن فقط یک کیف در ماه منصرف شود، به این معنی است که سالانه میلیاردها کیسه هدر نمی رود.
یک کیف دوشی یا یک دستمال خرید با خود ببرید. همچنین می توانید خریدهای خود را در جعبه کارتن قرار دهید. اگر خریدهای شما کوچک و حمل آسان است، از بردن کیسه پلاستیکی از فروشگاه خودداری کنید.
به جای خرید کیسه های مخصوص برای این منظور از کیسه های مستعمل در سطل زباله خود استفاده کنید.
بر مقدار کیف هایی که دارید نظارت کنید و سعی کنید تعداد کیف هایی را که به خانه می برید کاهش دهید.

کیسه

استفاده از آن معمولا فقط چند دقیقه طول می کشد، زمانی که طول می کشد تا برسد، اما بین 15 تا 1000 سال باقی می ماند تا تجزیه شود.
در حین تهیه غذا، مقداری روزنامه پهن کنید و باقی مانده میوه ها یا سبزیجات را روی آن ها قرار دهید و پس از اتمام کار، آن ها را بپیچید.
اینها می توانند فوراً به سطل کمپوست (یا گودال) در باغ بروند و همچنین اگر به صورت نورد شده از محل دفن زباله فرستاده شوند بلافاصله در خاک محل دفن زباله تجزیه می شوند.
از فروشگاه هایی که به آنها مراجعه می کنید بخواهید ارائه رایگان کیف ها را متوقف کنند یا برای عدم استفاده از آنها تخفیف ارائه دهند. او در سازماندهی کمپینی به همین منظور شرکت کرد.
از نمایندگان سیاسی محلی خود بخواهید قوانینی را ایجاد کنند که بر کیسه های پلاستیکی مالیات می دهد یا استفاده از آنها را محدود می کند.
در برخی کشورها، کیسه های زباله زیست تخریب پذیر را می توان از سوپرمارکت خریداری کرد. اینها یک انگیزه مالی برای کاهش میزان زباله ارسالی به محل دفن زباله و افزایش مقدار بازیافتی ایجاد می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.