خمیر خرما گیلدا باعث مسمومیت کودک خردسال شد

پوره یا خمیر خرما گیلدا منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله پتاسیم، آهن، کلسیم و روی است. علاوه بر این، خرما حاوی آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی گیاهی است که می تواند به محافظت در برابر بیماری ها کمک کند.
 طرز کار خمیر خرما با کنجد خمیر خرما با کنجد جایگزین خوشمزه و سالمی برای سایر شیرین کننده هاست. از دانه های کنجد و خرما درست می شود و طعمی سرشار از مغز دارد.
برای درست کردن خمیر کنجد خرما، کافی است مقدار مساوی دانه‌های کنجد و رب خرما را در غذاساز یا مخلوط‌کن ترکیب کنید و آن‌قدر هم بزنید تا یکدست شود.
رب را تا 2 هفته در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید. این خمیر یک راه عالی برای افزودن شیرینی و طعم به دستور العمل های مورد علاقه شما است.
سعی کنید از آن به جای عسل یا شکر در دستور العمل های پخت استفاده کنید یا برای یک میان وعده سالم آن را به اسموتی ها یا ماست اضافه کنید. 
خمیر
خمیر خرما را می توان در انواع دستور العمل ها اعم از شیرین و شور استفاده کرد. در اینجا چند ایده وجود دارد: دستور العمل های شیرین برای یک صبحانه یا میان وعده شیرین و مغذی، خمیر خرما را به بلغور جو دوسر یا ماست اضافه کنید.
از خمیر خرما به عنوان یک شیرین کننده طبیعی در اسموتی، پنکیک یا وافل استفاده کنید. با جایگزین کردن مقداری شکر با خمیر خرما، یک کیک یا کلوچه خمیر خرما سالم و خوشمزه درست کنید.
خمیر خرما را روی نان تست یا بیسکویت بمالید و روی آن را کره بادام زمینی یا پنیر خامه ای برای یک میان وعده سریع بمالید. دستور العمل های نمکی خمیر خرما را با ادویه هایی مانند زیره، پودر فلفل قرمز و پاپریکا مخلوط کنید تا یک مالش خوشمزه برای مرغ، ماهی یا بره درست کنید.
رب را به سوپ ها یا خورش ها اضافه کنید تا شیرینی و طعم بیشتری داشته باشید. با مخلوط کردن خمیر خرما با سرکه، سس سویا و زنجبیل یک سس ساده درست کنید تا یک غذای خوشمزه با الهام از آسیایی ها تهیه کنید.
موارد مصرف رب خرما خمیر خرما یک خمیر غلیظ قهوه ای رنگ است که از خرما درست می شود. اغلب به عنوان یک شیرین کننده طبیعی در دستور العمل ها استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.