قارچ صدفی که برای اولین بار توانست در گلخانه خیاطی کند

اگر شبیه یک افسانه به نظر می رسد، زندگی در خانه ای از قارچ صدفی در واقع آنقدرها هم دور از ذهن نیست. این فناوری در حال حاضر برای تبدیل قارچ به آجر وجود دارد.

همانطور که بی بی سی در سال 2014 گزارش کرد، پرورش این آجرها شامل مخلوط کردن میسلیوم خرد شده و مواد دیگر مانند پوسته ذرت یا خاک اره و قرار دادن آنها در قالب است.

بسته به اینکه قارچ ها را چه غذایی می دهید، آجرها می توانند خواص متفاوتی داشته باشند. به نظر می رسد نتیجه نهایی به اندازه بتن قوی باشد.

آجرهای قارچی همچنین روش جدیدی برای دفع ضایعات حاصل از کشاورزی، مانند پوسته ذرت، و کاهش ضایعات غذایی که در تغییرات آب و هوایی نقش دارند، ارائه می دهد.

هنگامی که امر اجتناب ناپذیر رخ می دهد، می توانید با کت و شلوار دفن قارچ از راه طبیعی بیرون بروید. طراح کره ای Jae Rhim Lee این کت و شلوار را به گونه ای طراحی کرد که قارچ ها را قادر می سازد تا بدن را از سموم پس از دفن پاک کنند.

این ممکن است از نفوذ مواد شیمیایی سمی و فلزات سنگینی که همه ما در خود داریم به هنگام تجزیه به زمین جلوگیری کند. این یک ایده تاریک شاعرانه است، اما علم جدی پشت آن نهفته است: طبق یک مطالعه در سال 2014، اعتقاد بر این است که قارچ ها دارای خواص پاک کنندگی خاک هستند.

پوشیدن کت و شلوار قارچی در حال حاضر یک روش زندگی برای لی است (او زنده و سالم است). لی به مو، پوست و ناخن‌هایش قارچ می‌خورد  چیزهایی که همه ما همیشه می‌ریزیم و سپس بهترین غذاخورها را انتخاب می‌کند تا بخشی از کت و شلوار او شوند.

لی در TED Talk در سال 2011 در مورد این لباس گفت: “این نوعی فرآیند چاپ و پرورش انتخابی برای زندگی پس از مرگ است.”

بنابراین وقتی من بمیرم، قارچ های بی نهایت بدن من را می شناسند و می توانند آن را بخورند.