زنی با خوردن توت فرنگی خشک در بازار 20 کیلو وزن کم کرد

توت فرنگی خشک در بازار در بین افرادی که می خواهند وزن کم کنند محبوب است. آنها نه تنها خوشمزه هستند، بلکه می توانند به کاهش وزن نیز کمک کنند.

طبق کتاب 25 دستور العمل آبمیوه سوزاندن چربی، توت فرنگی تولید آدیپونکتین و لپتین را که هر دو هورمون های چربی سوز هستند، افزایش می دهد.

آنها ممکن است به کاهش اشتها، کاهش قند خون، و کاهش وزن و چربی بدن کمک کنند، که همگی باعث کاهش وزن می شوند.

همچنین آب گازدار لیموناد توت فرنگی یک راه طبیعی برای طعم دادن به آب و افزایش مصرف مایعات است که به کاهش وزن نیز کمک می کند.ممکن است در پیشگیری از نقایص مادرزادی کمک کند.


اسید فولیک یک ماده مغذی ضروری به خصوص در دوران بارداری است زیرا به جلوگیری از نقص های مادرزادی کمک می کند.

توت فرنگی منبع خوبی برای اسید فولیک است. 250 گرم توت فرنگی می تواند 30 درصد از فولات مصرفی روزانه شما را تامین کند.

ممکن است به بهبود سلامت استخوان کمک کند. یک مطالعه تحقیقاتی در سال 2017 نشان می دهد که توت فرنگی احتمالاً دارای خواص ضد درد و ضد التهابی است و ممکن است به مبارزه با آرتروز کمک کند.

این مطالعه در ایالات متحده بر روی بزرگسالان چاق با شواهدی از آرتروز زانو انجام شد. فقط یک چهارم فنجان توت می تواند آنتی اکسیدان های مورد نیاز را برای کمک به مدیریت سطوح التهاب و جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد فراهم کند.

همچنین منگنز، ویتامین های C و K و پتاسیم به بهبود سلامت استخوان کمک می کند. ممکن است به جلوگیری از یبوست کمک کند.
توت فرنگی به دلیل داشتن فیبر به هضم غذا کمک می کند و از یبوست جلوگیری می کند. آنها می توانند به ویژه برای کودکان مفید باشند.

Stanford Children Health توت فرنگی را برای یبوست در کودکان به دلیل محتوای فیبر متوسطی که دارد توصیه می کند.

توت فرنگی از راه های دیگری نیز مفید است:

ممکن است به بهبود سلامت مو کمک کند: انواع غنی از آنتی اکسیدان ها، اسید الاژیک و ویتامین ها به مبارزه با ریزش مو، مرطوب کردن موها و جلوگیری از شوره سر کمک می کند.

برای موهای براق، 5-6 توت فرنگی له شده را با 1 قاشق غذاخوری ماست مخلوط کنید. آن را روی موهای مرطوب ماساژ دهید و بعد از 10-15 دقیقه آبکشی کنید. طبق معمول شامپو بزنید. این به عنوان یک حالت دهنده طبیعی مو عمل می کند.

می تواند به عنوان سفید کننده دندان عمل کند: توت فرنگی حاوی اسید مالیک است که به عنوان یک عامل سفید کننده طبیعی دندان عمل می کند.

آدامس بدون قند توت فرنگی نیز یک گزینه محبوب است. میوه های له شده را با جوش شیرین مخلوط کنید تا مخلوط شوند و روی دندان هایتان بگذارید. بگذارید 5 دقیقه بماند و به آرامی از مسواک برای سفید کردن دندان ها استفاده کنید.

کاهش پف چشم: توت فرنگی به کاهش ظاهر پف کرده چشم کمک می کند. برای رفع سریع، برش هایی از میوه را روی پلک های خود قرار دهید و ده دقیقه استراحت کنید.