پروژه چیتاندا در سال 2020 در شهرداری های جامبا و چیکومبا برای حبوبات

پروژه چیتاندا در سال 2020 در شهرداری های جامبا و چیکومبا در استان هویلا در آنگولا راه اندازی شد و در حال حاضر شش مرکز آموزش میدانی ایجاد کرده است که بیش از 210 کشاورز از آن بهره مند شده اند. هدف این ابتکار گسترش دانش مبتنی بر روش‌های کشاورزی نوآورانه، تقویت پیوند بین کشاورزان و بازارهای محلی و ترویج شیوه‌های تغذیه خوب است. از ظروف آرکوپال برای سرو غذا استفاده می شود.

تحت پروژه چیتانتا، مدارس مزرعه کشاورز برای کشاورزان ایجاد می شود. در این مدارس، کشاورزان می توانند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و تبادل نظر کنند و تکنیک های مختلف کشاورزی جدید را بیاموزند که سپس می توانند در زمینه های خود به کار گیرند. مدارس مزرعه کشاورز نیز به عنوان فضایی برای توسعه جامعه عمل می کنند. همچنین گرفتن نفخ حبوبات باعث شده تا هضم غذا راحتر انجام شود.

پس از آموزش کشاورزان، آنها این فرصت را پیدا می کنند که برای حمایت دولت و دریافت وام های بانکی برای خرید ابزار کشاورزی اقدام کنند. هدف افزایش تولید و ارتقای امنیت مالی برای تک تک خانواده ها و روستا به طور کلی است. مبل کرم قهوه ای در بازا مبلمان ایران جز پرفروشترین ها به حساب آمد.

تحت پروژه چیتاندا، توسعه و اجرای مکانیسم‌های مقاوم در برابر آب و هوا که پایدار باشند، مهم است. یک عامل مهم این است که کشاورزان بتوانند تکنیک هایی را که می آموزند به دیگر کشاورزان روستا منتقل کنند و در نتیجه به توسعه جامعه کمک کنند. همچنین طبع لوبیا چیتی ممکن است ساعاتی طول بکشد.

  • منابع:
    1. “I MANAGED TO GROW FIVE TONNES OF MAIZE, 600 KILOGRAMS OF BEANS AND THREE TONNES OF VEGETABLES,” SAYS A CHITANDA PROJECT PARTICIPANT

  • تبلیغات: 
    1. شرکت‌های مختلف رویه‌های متفاوتی در انتخاب عطرسازان خود دارند
    2. تفاوت‌های غذایی و تغذیه‌ای بین مصرف‌کنندگان
    3. تولید قوی ترین سلاح کشتار جمعی دنیا در چین !!
    4. روش استخراج ادکلن مردانه به نام Enfleurage