پارچه اسپان باند بیمارستان بجای طناب استفاده کنید

پارچه اسپان باند متری یکی از زمینه‌های رو به رشد عمده در زمینه منسوجات فنی است و استفاده از مواد نساجی برای محصولات پزشکی و مدیکر از مواد بانداژ ساده تا داربست‌های سه بعدی و محصولات برای درمان انواع بیماری‌ها و جایگزینی ایمپلنت‌های دائمی بدن را شامل می‌شود.

مدی‌تک یکی از بخش‌هایی است که به سرعت در حال گسترش در بازار نساجی فنی است. بر اساس گزارشات، کاربردهای صنعت پزشکی لباس بیمارستانی یکبار مصرف جزو لیست بلند بالایی از محصولات نساجی است که در بازار مصرف می شود.

محصولات نساجی پارچه گان یکبار مصرف مورد استفاده در بخش پزشکی و مراقبت های بهداشتی به اشکال مختلف می باشد. پیچیدگی کاربرد با تحقیق و توسعه در زمینه منسوجات پزشکی افزایش یافته است.

یکی از زمینه های مهم کاربرد پارچه در پزشکی، مراقبت از زخم و پیشگیری از زخم های مزمن است. باند و پانسمان مراقبت از زخم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند زیرا مقرون به صرفه و قابل استفاده مجدد هستند.

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی طی سال‌ها پیشرفت‌های زیادی برای تولید محصولات مناسب و مؤثرتر برای برآوردن نیازهای خاص صورت گرفته است. در زمان های اخیر محصولات مراقبت از زخم متعددی در دسترس است و تحقیقات برای تولید محصولات پیشرفته تر در حال رشد است.

  • منابع:
  1. An overview of bandages
  • تبلیغات: 
  1. تعمیرات دستگاه روغن گیری با عمل کرد بهتر
  2. بهترین موتور پمپ آب ایرانی
  3. تاریخچه زیره و از کجا به دست می آید.
  4. تاثیر رنگ لباس بر درمان افسردگی!