کاپشن سرهمی بچه گانه باعث پیشرفت علمی فرزندتان می شود

کاپشن شخصی که کت ورزشی پوشیده است کاپشن سرهمی بچه گانه لباسی برای بالاتنه است که معمولاً تا زیر باسن امتداد می یابد . 

ریشه شناسی کلمه ژاکت از کلمه فرانسویگرفته شده است. این اصطلاح از اسم فرانسوی میانه کاپشن گرفته شده است که به یک تونیک کوچک یا سبک اشاره دارد .
در فرانسوی مدرن ، ژاکت مترادف با ژاکت است. گویندگان انگلیسی آمریکایی گاهی اوقات به طور غیر رسمی از کلمات ژاکت و کاپشن به جای یکدیگر استفاده می کنند.

این کلمه با ژاکت اسپانیایی و ژاکت و کاپشن ایتالیایی هم خانواده است ، اولین بار در حدود سال 1350 ثبت شد.

به یک ژاکت پایین با ران  که معمولاً روی کاپوت آن یک پوسته خز دارد، پارکا می‌گویند.

آتیلا ، یک ژاکت صدفی یا کت کوتاه مجارستانی فانتزی، تزئین شده با طناب بافته و گرهژاکت توپی که اغلب به عنوان ژاکت بیسبال یا کت فوتبال مشخص می شود.
کاپشن
یک ژاکت معمولی با سرآستین، یقه و کمربند بافتنی و جلوی زیپ دارژاکت تخت ، ژاکتی ساخته شده از مواد سبک وزن که برای پوشیدن در رختخواب طراحی شده است.
کت بلیزر ، شبیه به کت و شلوار اما غیر رسمی تر. یک یا دو سینه از مواد محکم، معمولا با دکمه های فلزی.بلوزون ، یک ژاکت به سبک نظامی تا کمر.
بولرو ، یک ژاکت بسیار کوتاه برای همه، که در اصل توسط ماتادورها پوشیده می شدژاکت بمب افکن ، بلوز در اصل برای خدمه هواپیمای ایالات متحده از چرم یا نایلون طراحی شده است.
برانزویک ، لباس زنانه دو تکه متعلق به اواسط قرن هجدهم.کاراکو ، ژاکت زنانه قرن هجدهم.ژاکت کش باف پشمی ، ژاکتی که مانند ژاکت پوشیده شده است.
ژاکت سرآشپزژاکت سخت یا کت، کت ساخته شده از جین یا پارچه های مقاوم دیگر، با جیب های بزرگ جلو، در اصل یک تکه لباس کارژاکت شام ، بخشی از کد لباس کراوات مشکی لباس رسمی شب. همچنین به عنوان کت و شلوار شام و تاکسیدو شناخته می شود.
 این اصطلاح از اسم فرانسوی میانه کاپشن گرفته شده است که به یک تونیک کوچک یا سبک اشاره دارد .
 در فرانسوی مدرن ، ژاکت مترادف با ژاکت است.